Tips!

Här kommer dagens tips.
Var smarta när ni handlar och jämför innan!!!
Jag är ju som ni vet Prisjakt-ifierad/ Prisjaktfrälst. 
 
I alla fall. Här kommer ett exempel.
 
Chiafrön. Perfekt till frukost. Antingen äta chiapudding eller bara strö över smoothien/gröten. Dock ganska dyrt...
Men kolla denna jämförelse av de fem populäraste chiafrö-produkterna på Prisjakt, det finns frö som inte är sjukt dyra. 
Sen behöver man ju inte köpa de billigaste om man inte vill, jag brukar köpa dessa. Men det skiljer rätt mycket mellan billigaste och dryaste. 
 
Jag har skapat en lista med mina favorit-supermat-produkter (fyller på den efterhand). Klickar man på knappen som ser ut som ett dollartecken så kan man prisoptimera listan. Då får man fram hur de blir billigast att handla.
 
 
Hoppas ni får nytta av mitt tips :) 
 
/Linnea

Kommentera här: